זרקור לעבר סולני האופרה סטודיו

הגדל

איילה צימבלר

כאשר איילה צימבלר סיימה את לימודיה באקדמיה למוסיקה בתל אביב היא לא בדיוק ידעה מה ילד יום. השאלה הנצחית של כל זמר אופרה צעיר המסיים את לימודיו היא איך אני ממשיך, איך הופכים את התיאוריה למעשה ומתחילים לעבוד במקצוע בו הם בחרו. צימבלר, הצברית הצעירה שניסתה להפוך את התחביב שלה לקריירה ושכבר במהלך לימודיה הופיעה בקונצרטים ברחבי הארץ, ניגשה לאודיציות של האופרה סטודיו והתקבלה.
ומאז היא לא עוצרת לרגע. בהפקות שעת אופרה לילדים היא גילמה מגוון גדול של תפקידים ביניהם המכשפה טורפת הילדים בהנזל וגרטל, אחת הגברות של מלכת הלילה בחליל הקסם, מרצ'לינה התככנית בנישואי פיגרו ועוד מגוון תפקידים כאשר בראש ובראשונה היא מצטיינת בשורה של תפקידי מכנסיים – כרובינו החמוד בנישואי פיגרו, הנזל היוצא עם אחותו ליער והולך לאיבוד בהנזל וגרטל, הנסיך אורלובסקי חובב הנשפים בעטלף ולל המקסים בעלמת השלג.
ועתה היא מבצעת כבר את תפקידה השני על במת האופרה עצמה. לאחר ששרה את מרתה בפאוסט מאת גונו היא מבצעת בימים אלו את ברטה המשרתת אוהבת הקקטוס בהפקה הצעירה של הספר מסוויליה ועוד היד נטויה. בלוח הזמנים שאינו עוצר לרגע של זמרי האופרה סטודיו, היא נעה ונדה בכל רחבי הארץ בשורה של קונצרטים, פעילויות חינוך ואירועים נוספים בהם היא תמיד כובשת את המאזינים ומעניקה הופעה דרמטית מקצועית של זמרת אופרה צעירה שכל החיים המוסיקליים עוד לפניה.

 

עבור לתוכן העמוד